All Forums > Gridiron Dynasty Football > Gridiron Dynasty > SURVIVOR XII: Ahrens Crowned Champion
3/13/2013 12:40 PM
3/13/2013 12:40 PM
http://www.youtube.com/watch?v=u5rDVIUC9z4  


Why so serious Repas!?!!?!?!?!?!
3/13/2013 1:10 PM
Posted by shoe21 on 3/13/2013 12:40:00 PM (view original):
http://www.youtube.com/watch?v=u5rDVIUC9z4  


Why so serious Repas!?!!?!?!?!?!
Yeh.  Kinda the way I see it also.  I am a intended victim.  You are the Joker.

But its just not me in this.  We have the numbers.  And you have lost your disguise.


Man without a mask
No longer invisible in crowd
Faces jury of his peers

3/13/2013 1:19 PM (edited)
Posted by repas on 3/13/2013 1:10:00 PM (view original):
Posted by shoe21 on 3/13/2013 12:40:00 PM (view original):
http://www.youtube.com/watch?v=u5rDVIUC9z4  


Why so serious Repas!?!!?!?!?!?!
Yeh.  Kinda the way I see it also.  I am a intended victim.  You are the Joker.

But its just not me in this.  We have the numbers.  And you have lost your disguise.


Man without a mask
No longer invisible in crowd
Faces jury of his peers

There once was an alt named repas
Who tried to be a badass
But he failed in that way
And we all called him gay,
And he cried all the way through gym class.
3/13/2013 1:48 PM
hahaha great! caesari
3/13/2013 1:52 PM
And to defend Shoe21's honor comes Caesari.

And Shoe21 is happy :)

Yup.  Just a random rookie and a random veteran from different tribes looking out for each other.  Nothing to see here.  Move along please.

3/13/2013 2:02 PM
His hostile nature
And passive-aggressive calm
Almost felt badass.
3/13/2013 3:06 PM

Im so confused in all this mess. **** is about to get real.

3/13/2013 3:31 PM
There once was a man named Nick....
3/13/2013 3:33 PM
This is quite amusing.
3/13/2013 3:35 PM
Your telling me. It's kind of nice being on the outside with front row seats this time around. 
3/13/2013 3:41 PM
shoe 21 raises questions for me. Not going to start making up things I dont know but he seems like a guy with tricks up his sleeves since he has never played a single game on wis.
3/13/2013 4:16 PM
We all know Tankas reign supreme over haikus and limericks... 
3/13/2013 4:21 PM
All i can say is the BETA is my first time... then signed up and paid for the real thing with a buddy thats been playin for years... i do know a few magic tricks tho lol

3/13/2013 4:44 PM
Posted by shoe21 on 3/13/2013 4:21:00 PM (view original):
All i can say is the BETA is my first time... then signed up and paid for the real thing with a buddy thats been playin for years... i do know a few magic tricks tho lol

So how do you like the BETA engine compared to the old engine ?
of 95
All Forums > Gridiron Dynasty Football > Gridiron Dynasty > SURVIVOR XII: Ahrens Crowned Champion

Terms of Use Customer Support Privacy Statement

Popular on WhatIfSports site: Baseball Simulation | College Basketball Game | College Football Game | Online Baseball Game | Hockey Simulation | NFL Picks | College Football Picks | Sports Games

© 1999-2014 WhatIfSports.com, Inc. All rights reserved. WhatIfSports is a trademark of WhatIfSports.com, Inc. SimLeague, SimMatchup and iSimNow are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts, Inc. Used under license. The names of actual companies and products mentioned herein may be the trademarks of their respective owners.